Start van de bouw

Vorige week vierden we in Zwartewaal de start bouw van een nieuw voorzieningencluster. In het filmpje hieronder laten we graag zien wat er gebouwd gaat worden, voor wie en wanneer. Een mooie ontwikkeling en impuls voor het dorp Zwartewaal.

Gerelateerde berichten

De bouw van de nieuwe school voor obs ’t Want in Zwartewaal is in volle gang. Kinderen en leerkrachten volgen het bouwproces op de voet. Daarom staat de jaarlijkse projectweek van 18 t/m 22 maart volledig in het teken van: “Wow Nieuwbouw!”
In Zwartewaal is de bouw van de nieuwe school voor obs 't Want volop bezig, met leerlingen en docenten die het proces nauwlettend volgen.
Op 13 december vierde Zwartewaal de start bouw van het voorzieningencluster in het dorp. Tijdens dit feestelijke moment hadden leerlingen van school ’t Want en een aantal gebruikers van het nieuwe dorpshuis de eer om symbolisch de eerste palen voor het nieuwe gebouw de grond in te slaan.